Дентальний менеджмент
управління стоматологічною клінікою, робота з персоналом та клієнтами. Оптимізація процесів
2 жовтня
10:00 - 17:00
МВЦ на м. Лівобержна
Спікери:
Ольга Петрова
бізнес-тренер, коуч, консультант по інструментах автоматизованої оцінки персоналу, керівник Медичного тренінгового центру, понад 17 років досвіду роботи. Навчала перcонал клінік «АІЛАЗ», «Здравиця», «Eurolab», «Медіком», Центр Ізраїльської Стоматології, Rixos-Прикарпаття, МДЦ «Експерт», Лабораторія "Інвітро", діагностичний центр "Діамед Експрес", "Центр хірургії ока", «Лара Дент», «Дент-Альянс», «Венеція», Стоматологічна клініка Мирослави Дрогомирецька, «Медична Династія», «Аванто», «Люми Дент», «Клуб 32», «Донаревіта», "Медлайф", "Дент Лайф "," клініка доктора Захаренко »і багато інш.
Григорій Осадчий
CEO компанії Phonet, більше 5-ти років досвіду в IT-сфері, системний аналітик та експерт у сфері організації телефонії для бізнесу, інтеграції телефонії з CRM-системами, інтернет-маркетингу, продажах
Ярослав Славинський
лікар-стоматолог-хірург, імплантолог першої кваліфікаційної категорії. Головний лікар і власник стоматологічної клініки з 2011 року. Стаж роботи в стоматологічній практиці з 2004 року. Учасник семінарів і майстер - класів Continuing Dental Education Programs, New York, American Dental Academy і ін.

Ірина Москаленко
керівник відділу продажу,
досвід роботи в ІТ сфері більше 7 років, спікер вебінарів і курсів системи управління стоматологічною клінікою "Зубна Фея", фахівець з впровадження системи eHealth в Україні



Олег Мишак
один з розробників системи управління стоматологічної
клінікою "Зубна Фея". Досвід роботи в сфері IT директором
більше 8 років. Редактор полімерного журналу.
Програма тренінгу:
09:30 – 10:00
09:30 – 10:00
Реєстрація учасників
10:00 – 11:30
10:00 – 11:30
Ольга Петрова
Робота з претензіями та скаргами пацієнтів
Ставлення до претензій і скарг. Як сформувати лояльність у вашого персоналу. Можливі джерела невдоволення пацієнтів. Дії керівника.
Алгоритм взаємодії з пацієнтом в ситуації конфлікту, який назріває.
Реакція на скарги та претензії в інтернет: як і коли реагувати?
11:30 – 12:00
11:30 – 12:00
Григорій Осадчий
IP-телефонія від Phonet: Нові технології для залучення клієнтів і підвищення якості обслуговування
12:30 – 14:30
12:30 – 14:30
Ярослав Славінський
Управління стоматологічною клінікою. Побудова успішного бізнесу
Досвід організації та побудови медичного бізнесу "step by step". Найбільш часті проблеми управління. Робота з персоналом. Філософія управління і контролю. Автоматизація управління клінікою за допомогою КП «Зубна Фея». Робота з клієнтами. Збільшення конверсії та прибутковості клініки за допомогою КП «Зубна Фея». Оптимізація витрат. Взаєморозрахунки з пацієнтами та персоналом.
15:00 – 16:30
15:00 – 16:30
Ірина Москаленко
Програма для стоматології - нові горизонти
Процеси автоматизації в стоматологічній клініці: з чого почати? Критерії вибору програми для ведення обліку в стоматології. Можливості та недоліки в роботі з ПЗ. Доступні інтеграції для стоматології, які реалізовані в КП «Зубна Фея». Об'єднання всіх робочих процесів клініки і відображення в програмі. Конкурентоспроможність КП «Зубна Фея».
16:30 – 17:00
16:30 – 17:00
Олег Мишак
«Що таке Odoo і як це використовувати в стоматології»
Вартість участі у конференції
Квиток коштує 600 гривень для одної особи, 800 гривень - за двох осіб. Придбати квитки можна тільки безпосередньо на стійці реєстрації "Програма заходів
Усім учасникам тренінгу квитки на всі дні виставки Міжнародний Стоматологічний Форум 2018 у ПОДАРУНОК!
Розігруємо серед учасників!
3 диски з програмою "Зубная фея"
1 рік підписки на КП "Зубная Фея"
Click to order
Cart
Замовлення квитка:
Total: 
При реєстрації на тренінг ми даруємо квиток на виставку IDF2018! Квиток Ви отримаєте безпосередньо при реєстрації
Ім`я
Контактний номер
Ваш e-mail
Фах/посада
Будь ласка, вводьте повне ім'я та прізвище. Щоб прибувши на реєстрацію ми змогли підтвердити Вашу особу і знайти Вас у списках. Дякуємо!
За підтримки:
стоматологічна виставка
Проект компанії Royal Integration Ltd. на базі Науково-медичного навчально-практичного центру «Імплаза» м Полтава. Метою центру є застосовування знань і сучасних технологій для досягнення кращих результатів через вдосконалення навичок на практиці шляхом проведення семінарів, майстер-класів, дистанційного навчання в рамках постійно діючої програми клінічної освіти.
Tilda Publishing
Телефон: 050 40 40 686
Контактні особи: Валерія, Ірина
Контакти: