Ідеальні стосунки з пацієнтом: виклик чи реальність?
Олег Мацехзасновник компаніїь
INSPE План лікування - консенсус чи компроміс?
Комплаєнс-ризики в стосунках з пацієнтом
Клієнт VS Пацієнт. Залучення VS Утримання
Тетяна Сліпченко
юрист, PhD, доцент ЗУНУ, магістр права. Головний виконавчий директор (CEO) компанії «Дентал Депо»
Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15, м. Лівобережна
Що таке мультидисциплінарний план лікування очима лікаря і пацієнта
Фази мультидисциплінарного ведення пацієнта. Мета кожної фази. Чи можливий компроміс?
Управління ризиками регуляторних санкцій, репутаційних, фінансових втрат в стосунках «лікар-пацієнт».
Комплаєнс пацієнта.
Вадим Рахліс
доктор PhD з педагогіки ("Підготовка професійних перемовників в неформальній освіті"). Кризовий Перемовник і медіатор ЄС. Викладач першої кризової групи перемовників Національної поліції України та Першої дитячої групи перемовників. Автор першого офіційного Підручника "Переговори и медіація"
Розговорити і домовитися або зміна реальності пацієнта